NIERUCHOMOŚCI

PŁOCK

Powierzchnie biurowe i usługowe do wynajęcia w Płocku w obiekcie COTEX Office Centre

DALEJ
COTEX
Płock, Piłsudskiego 35

WYNAJEM POWIERZCHNI

Cotex Office Centre to jeden z najbardziej prestiżowych budynków w Płocku, oferujący nowoczesne powierzchnie biurowe i handlowo-usługowej o łącznej powierzchni użytkowej 10319,55 m².

NASZA NIERUCHOMOŚĆ TO:

NASZA NIERUCHOMOŚĆ TO:

  • czterokondygnacyjny budynek, posiadający nowoczesne i reprezentacyjne powierzchnie biurowe,

  • biurowiec usytuowany jest przy zbiegu ulic Józefa Piłsudskiego i Granicznej stanowiących główną arterię miasta Płock. Budynek Cotex Office Centre jest dobrze wyeksponowany ze względu na łatwy i szybki dojazd z każdej części miasta. Posiada idealne połączenie komunikacyjne, a także bliskie sąsiedztwo z centrami handlowymi. Położenie budynku stanowi atrakcyjne warunki rozwoju przedsiębiorstw.

  • dla naszych Najemców oraz ich klientów dedykowany niezależny parking,

  • obiekt chroniony oraz monitorowany,

  • COTEX Office Centre został zaprojektowany tak, aby zapewnić jego Użytkownikom komfort, swobodę i bezpieczeństwo jednocześnie spełniając Ich oczekiwania,

  • dostęp do obiektu jest możliwy dzięki trzem niezależnym wejściom. Lokale znajdujące się na parterze budynku posiadają bezpośredni dostęp z zewnątrz z poziomu parkingu,

  • pięć wind obsługujących cztery kondygnacje nadziemne pozwala na sprawne poruszanie się po obiekcie.

Płock, Piłsudskiego 35

COTEX
Płock, Piłsudskiego 35

LOKALE BIUROWE DO WYNAJĘCIA

  • prestiżowy obiekt na mapie Płocka

  • nowoczesna infrastruktura

  • monitoring i ochrona 24/7

  • 250 miejsc parkingowych

  • aranżacja lokali w zależności od potrzeb,

  • idealna lokalizacja

Płock, COTEX – Piłsudskiego 35

SZEROKI ZAKRES MOŻLIWOŚCI ADAPTACJI LOKALI BIUROWYCH I USŁUGOWYCH

  • kondygnacje przeznaczone na powierzchnie biurowe od pierwszej do piątej,
  • powierzchnie typu OPEN SPACE pozwalające na dowolną aranżację,
  • biura o wysokim stopniu doświetlenia naturalnego,
  • optymalna wysokość pomieszczeń 3,3m,
  • w pełni wyposażone sale konferencyjne,
  • w pełni wyposażone sale szkoleniowe.
  • powierzchnia przewidywana w pionie północnym,
  • indywidualna komunikacja pionowa, dwie windy wolnobieżne,
  • klatka schodowa przystosowana dla pacjentów (poręcze po obu stronach, wysokość stopnia max 15cm),
  • obiekt w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
  • możliwość rozbudowania wentylacji nawiewno – wywiewnej do potrzeb najemcy,
  • czynnik grzewczy dostarczany w ilościach gwarantujących regulację temperatury,
  • instalacja elektryczna z zabezpieczeniem,
  • dostęp do infrastruktury teletechnicznej,
  • dostęp do naturalnego oświetlenia,
  • przestronne korytarze o szerokości zapewniającej swobodę i komfort korzystania.
  • proponowana powierzchnia zlokalizowana w części parterowej obiektu,
  • niezależne bezpośrednie wejście ze strefy zewnętrznej,
  • obszerne witryny gwarantujące odpowiednią ilości naturalnego światła.
  • przewidywany lokal na parterze ( kawiarnia / cukiernia / lodziarnia),
  • winda umożliwiająca transport artykułów między kondygnacjami,
  • niezależne bezpośrednie wejście ze strefy zewnętrznej,
  • bliskie sąsiedztwo lokali usługowych oraz biurowych uczyni miejsce atrakcyjnym i uczęszczanym przez rzeszę klientów.
  • powierzchnia dla usług odnowy biologicznej przewidywana jest na najwyższej kondygnacji obiektu,
  • planujemy zagospodarowanie części obiektu salą taneczną lub salą fitness z urządzeniami przeznaczonymi do ćwiczeń wysiłkowo – siłowych, oraz dodatkowymi elementami sali relaksu,
  • piękny widok na panoramę miasta z pewnością uatrakcyjni tego typu działalność.
  • sala siłowni z urządzeniami przeznaczonymi do ćwiczeń wysiłkowo – siłowych proponowana jest na najniższej kondygnacji obiektu,
  • duża powierzchnia przeszkleń dostarczy odpowiednią ilość naturalnego światła słonecznego dla utrzymania poczucia komfortu użytkowników klubu,
  • po uzgodnieniu z najemcą istnieje możliwość wykończenia powierzchni tak, aby była przygotowana do wstawienia urządzeń i wyposażenia (opcjonalne wyposażenie toalet, szatni, łazienek).
  • oddział Banku na parterze obsługujący zarówno lokalną społeczność jak i klientów powstałego obiektu,
  • ochrona personalna biurowca wraz z systemem monitoringu zapewni bezpieczeństwo w przestrzeni wewnętrznej jak i zewnętrznej lokalu banku,
  • bankomat 24h/dobę usprawni obsługę,
  • lokal banku ma możliwość wdrożenia wszelkich systemów antywłamaniowych,
  • konstrukcja wytrzymałości ścian, stropów, podłogi lokalu jest dostosowana zgodnie z odpowiednimi parametrami przewidzianymi dla tego typu obiektów.

ZAARANŻOWANE

WOLNE

COTEX
Płock, Piłsudskiego 35

SALE KONFERENCYJNE DO WYNAJĘCIA

  • nowoczesna infrastruktura

  • wygodne krzesła i ergonomiczne stoły

  • obiekt przystosowany do obsługi niepełnosprawnych

  • klimatyzacja i wentylacja mechaniczna

  • catering – na życzenie

  • 250 miejsc parkingowych

COTEX
Płock, Piłsudskiego 35

Wynajem sal szkoleniowych

Sale szkoleniowe od 40m² do 100m²

Wyposażenie i pomoce w ramach standardu:

  • projektor multimedialny z ekranem
  • system nagłośnienia – na życzenie
  • flipchart z mazakami
  • dostęp do internetu WiFi
  • drukarka – na życzenie
  • komputer – na życzenie
  • przerwa kawowa
  • lunch

INFORMACJE TECHNICZNE

OBIEKT

COTEX Office Centre został zbudowany na bryle historycznego płockiego budynku COTEX w 2012 roku.

Budynek w konstrukcji szkieletowej, żelbetowej, prefabrykowanej:

  • budynek na planie prostokąta
  • rozstaw słupów 9m x 6m
  • pięć kondygnacji o module wysokościowym 4,2 m
  • standardowa wysokość pomieszczeń mierzona od podłogi do sufitu 3,30 m
  • długość elewacji 111,82
  • szerokość budynku 27,68
  • wysokość budynku 22,50

Przekroje słupów:

  • na parterze 40×60 m
  • na piętrze 40×50 m
  • na pozostałych kondygnacjach 40×40 m

Oferujemy powierzchnie biurowe oraz handlowo – usługowe w standardzie deweloperskim, które można zaaranżować w zależności od potrzeb zarówno do biur typu „open space” jak również w formule gabinetowej.

Powierzchnie medyczne:

  • powierzchnie w pionie północnym przystosowane do prowadzenia usług medycznych, także gabinetów prywatnych,
  • dwie windy wolnobieżne,
  • klatka schodowa przystosowana dla pacjentów (poręcze po obu stronach, wysokość stopnia max 15cm),
  • obiekt w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
  • szerokie, przestronne korytarze zapewniające swobodę i komfort korzystania,
  • możliwość rozbudowania wentylacji wywiewno – nawiewnej według potrzeb najemcy,
  • gwarancja regulacji temperatury,
  • instalacja elektryczna z zabezpieczeniem.

Ściany działowe:

  • przewiduje się z płyt gipsowo- kartonowych. Parametry akustyczne oraz odporności ogniowej zgodnie z wymaganiami Polskich Norm i obowiązującymi przepisami.

Sufity (możliwe wykonywane wg. wymogów Najemcy):

  • na stropie, tynk gipsowy lub płyty gipsowo-kartonowe, malowane farbą emulsyjną
    obniżane, kasetony lub płyty gipsowo – kartonowe na systemowym ruszcie z profili aluminiowych – typu Armstrong, malowane farbą emulsyjną

Podłoga:

  • standard, posadzka betonowa zatarta na gładko, zaimpregnowana
    indywidualnie, płytki podłogowe (gres), panele podłogowe, wykładzina podłogowa lub posadzka epoksydowa

Hole wejściowe, hole widokowe, klatki schodowe:

  • powierzchnie wykonane z wysokiej klasy materiałów: marmur, granit.

Stolarka drzwiowa:

  • drzwi wewnętrzne, płycinowe, laminowane okleiną z ościeżnicami regulowanymi
  • drzwi zewnętrzne, rozsuwane szklane automatyczne (w wejściach głównych do obiektu) stalowe pełne (do stref magazynowych / zapleczy)
  • drzwi do klatek schodowych, stalowe o odpowiedniej odporności EI zgodnie z wymaganiami Polskich Norm i obowiązującymi przepisami
  • drzwi do lokali najemców, indywidualnie (wyposażone w mechanizm z systemem kontroli dostępu – do uzgodnienia)

Ślusarka okienna:

  • fasada szklana, na profilach aluminiowych lub stalowych
  • okna, ościeżnice na profilach aluminiowych lub stalowych R+U oraz typu FIX

Kabiny dźwigów:

  • elementy ze stali nierdzewnej satynowej,
  • poręcz oraz lustro w tylnej części kabiny,
  • posadzka marmurowa.

Prace wykończeniowe pomieszczeń biurowych i usługowych wykonane będą według potrzeb poszczególnych Najemców. Ze swojej strony możemy zaoferować fachowe doradztwo wyspecjalizowanych projektantów.

Posiadamy całodobową ochronę personalną i monitoring strefy zewnętrznej oraz wspólnych powierzchni wewnętrznych obiektu. Budynek wyposażony w system kontroli dostępu dla poszczególnych części obiektu. W biurowcu zaprojektowane są instalacje bezpieczeństwa pożarowego SAP (System Alarmowania Pożarowego).

Instalacje elektryczne i teletechniczne:

  • Elektryczna zasilająca 230V
  • Elektryczna zasilająca 230V komputerowa
  • Elektryczna zasilająca 400V
  • Odgromowa i połączeń wyrównawczych
  • Oświetlenia
  • Oświetlenia awaryjnego
  • Sygnalizacji pożaru
  • Monitoring
  • Sieć komputerowa, teleinformatyczna, telefoniczna
  • CCTV
  • Instalacja domofonowa
  • KD (kontrola dostępu)
  • SAP

Pozostałe instalacje:

  • Woda ppoż.
  • Instalacja odwodnienia dachu.
  • Instalacja wentylacji mechanicznej.
  • Instalacja oddymiania.

Dostęp do obiektu jest możliwy dzięki trzem niezależnym wejściom. Lokale znajdujące się na parterze budynku posiadają bezpośredni dostęp z zewnątrz z poziomu parkingu.

Pięć wind obsługujących cztery kondygnacje nadziemne pozwala na sprawne poruszanie się po obiekcie.

COTEX
Płock, Piłsudskiego 35

NAJEMCY

W biurowcu Office Centre na chwilę obecną działalność swoją prowadzą renomowane firmy z branży call center, kosmetologicznej, kosmetycznej, ochrony osób i mienia. W ostatnim czasie podpisana została umowa z centrum medycznym Magnetica. Wyspecjalizowana kadra prowadzi również zaawansowane negocjacje z apteką, dyskontem spożywczym, drogerią, restauracją, firmą ubezpieczeniową, a także salonikiem prasowym.

Ogromnym zainteresowaniem potencjalnych Najemców cieszą się biura wykończone w standardzie „pod klucz”. Duża część tych powierzchni została już wynajęta przez niewielkie kilkuosobowe firmy.

W imieniu wszystkich obecnych i przyszłych Najemców Office Centre zapraszamy do skorzystania z oferowanych w naszym obiekcie usług.

KONTAKT

Masz pytania, skontaktuj się z nami

Chcesz wynająć biuro, lokal handlowo-usługowy lub powierzchnię produkcyjno – magazynową ? Skontaktuj się z nami!

+48 600 805 192
sekretariat@elkop.pl
Facebook

FORMULARZ KONTAKTOWY

Interesuje mnie: